Європейський клуб
«Євроленд»
|
Шкільний європейський клуб – це форма співпраці вчителів і учнів, яка охоплює різноманітні сфери і спрямована на поглиблення їх знань про Європу, європейську інтеграцію країн, історію, географію, культуру, мистецтво, науку.
|
Мета діяльності європейського клубу
Плосківської ЗОШ І-ІІ ступенів
Головною метою діяльності є знайомство з Євросоюзом і з Європою в цілому.
Усі клуби мають спільну мету:
формування почуття європейської єдності через поширення знань про Європу, адже ми – європейці;
підготовка молоді до життя та праці в об’єднаній Європі, ознайомлення з життям людей в інших країнах, культурою, мовою, знайомство з новими людьми, обмін досвідом;
інформування про інтеграційні процеси в Європі, засади функціонування Євросоюзу і Ради Європи;
підвищення інтелектуального рівня учнів, покращення знань, відкриття для себе нового, цікавого, „європейського” бачення світу;
заохочення до вивчення іноземних мов;
налагодження контактів з іншими європейськими клубами за кордоном;
формування нового покоління європейців;
виховання молодих лідерів, формування молодої еліти.
Завдання Шкільного європейського клубу:
розвиток співпраці між молоддю Європи;
знайомство молоді з процесами розширення Євросоюзу;
пізнання Європи, європейської території, починаючи від рідного краю;
вивчення звичаїв і традицій народів Європи.
Напрямки діяльності Шкільного європейського клубу:
проведення дебатів на європейські теми;
інформування шкільної і місцевої спільноти (стінгазета, листівки, шкільний бюлетень присвячений європейській тематиці);
збірка досягнень клубу і відкриття власної Інтернет сторінки.
Діяльність в школі полягає у:
підготовці альбомів і виставок на європейську тематику;
організації конкурсів з відомостями про Європу і Євросоюз;
святкуванні Дня Європи і Днів окремих європейських країн, а також проведення „європейських дискотек і маскарадів”;
організація виставок, презентацій , вечорів європейської поезії ;
проведення наукових конференцій і дебатів;
підготовка європейської полички у шкільній бібліотеці, а також підготовка тематичних альбомів із зібраною інформацією;
проведенні членами європейського клубу лекцій для учнів власної школи;
проведенні заходів в межах учнівського самоврядування – наданні учням можливості самостійно проводити різноманітні заходи, як в школі так і поза нею, а саме лекції з європейської тематики, презентації клубу і розповідь про його досягнення гостям клубу.
Позашкільна діяльність полягає у:
пошуку груп підтримки в місцевому середовищі, державних установах та інших організаціях, пошук партнерів і спонсорів серед влади, організацій і місцевих бізнесових кіл;
співпраці з засобами масової інформації;
участі в презентаціях на європейські теми, лекції на теми Євросоюзу для учнів інших шкіл;
зв’язку з європейськими партнерами (обмін інформацією, досвідом, організації поїздок, зустрічей та спільних вечорів);
проведенні конкурсів і олімпіад на європейську тематику.
Участь в Шкільному європейському клубі.
Що це дає учню:
ü цікаві знання;
ü нові знайомства;
ü багато друзів;
ü захоплюючі подорожі;
ü перспективи на майбутнє;
ü розвиток і самореалізація;
ü втілення мрій і бажань;
ü пізнання і відкриття нових ідей;
ü знайомство з країнами ЄС;
Що це дає батькам:
ü залучення батьків до шкільної діяльності;
ü зайнятість їх дитини;
ü залучення до творчої діяльності;
ü розширення кругозору;
ü поглиблення зацікавленості з даного предмету
ü поінформованість про Євросоюз у цікавій формі;
ü подальший ріст, вибір майбутньої професії їх дітей
Що це дає вчителю:
ü реалізація власних задумів;
ü збільшення досвіду роботи у позашкільній діяльності;
ü нові знайомства;
ü співпраця з колегами з-за кордону;
ü обмін знаннями;
ü здобуття авторитету серед своїх колег у школі.
Що це дає школі:
ü підняття престижу школи;
ü співробітництво з іншими школами за кордоном;
ü професійний ріст вчителів, задіяних в шкільних євроклубах;
ü нові форми роботи з учнями.
Плосківська
загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Дубенського району
Рівненської області
35651
Контакти:
03656 (школа)
0994817172
(Координатор)
http://eurolandploska.blogspot.com
Наш девіз:
«Відкрий Європу для себе,
а Європі – Україну»
Координатор:
Юхимчук-Шевчик
Світлана Степанівна
Президент:
Данелюк Дана
Статут Євроклубу
«Євроленд»
Плосківської ЗОШ І-ІІ ступенів
Основні положення
§1
Євроклуб «Євроленд» Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, який в наступних пунктах даного статуту буде називатися Клубом, є об’єднанням учнів даної школи.
§2
Клуб створюється на невизначений термін.
§3
Адреса Клубу: вул. Шкільна, 2, село Плоска
§1
Євроклуб «Євроленд» Плосківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, який в наступних пунктах даного статуту буде називатися Клубом, є об’єднанням учнів даної школи.
§2
Клуб створюється на невизначений термін.
§3
Адреса Клубу: вул. Шкільна, 2, село Плоска
Дубенського району Рівненської області 35651
§4
Члени Клубу беруть участь в діяльності Клубу на громадських засадах.
Цілі діяльності Клубу
§5
Цілі діяльності Клубу полягають у активному пропагуванні ідей європейської єдності в місцевому середовищі шляхом:
1) накопичення та передачі знань про :
Європу в історичному, географічному, культурному, економічному та інших аспектах;
держави Європейського Союзу;
інституції Європейського Союзу;
основи, цілі та прогнози розвитку європейської інтеграції;
2) проведення волонтерських та освітніх заходів у школі, розширення доступу школярів до вивчення іноземних мов, проведення круглих столів, конференцій та програм шляхом реалізації шкільних культурних та освітніх заходів, іншої діяльності, спрямованої на підвищення рівня освіченості школярів щодо діяльності ЄС;
4) сприяння пропаганді здорового способу життя, розвитку інтелектуального, пізнавального кругозору, стимулювання туристичної діяльності;
5) пропагування засад толерантності та демократії, загальному усвідомленню необхідності поваги у громадських відносинах;
8) розвиток почуття відповідальності учнів за долю суспільства, спокій, дотримання прав людини, охорону навколишнього середовища та світову культуру;
9) формування європейської свідомості серед молоді;
10) підготовка молоді до життя та праці всучасних реаліях світової спільноти.
§6
Клуб буде реалізовувати перелічені цілі методом:
1) накопичення та поширення інформації про ЄС;
2) організації зустрічей, доповідей, перегляду фільмів, вистав та організації конкурсів на теми, пов’язані з Європою та європейською інтеграцією, а також активною участю в подібних заходах;
3) опрацювання і публікації власних матеріалів та інформації у пресі та на власному сайті;
4) співпраці з іншими організаціями, які мають цілі, спільні з цілями Клубу, зокрема, європейськими клубами.
Членство у Клубі
§7
Членом Клубу може бути будь-який учень школи.
Неповнолітні особи, котрі мають обмеження правової здатності, можуть належати до Клубу та мають право брати повну участь в діяльності Клубу. Бути представником Клубу в стосунках з органами державної влади, бізнесовими структурами та іншими організаціями може тільки повнолітня особа.
§8
Особа, яка хоче вступити до Клубу, складає усну заяву на зборах членів Клубу, яка підтверджує бажання вступу та ознайомлення з цілями та основними засадами діяльності Клубу. Всі члени Клубу отримують Картку члена Євроклубу «Євроленд».За результатами роботи клубу осіб, які не будучи членами Клубу активно брали участь у житті Клубу та надавали спонсорську чи будь-яку іншу, визнану членами Клубу, підтримку, можуть бути прийняті як Почесні Члени Євроклубу «Євроленд» з правом дорадчого голосу при плануванні роботи та прийнятті рішень на загальних зборах членів Клубу.
§9
Член Клубу має право вносити пропозиції та вимоги, що стосується роботи Клубу, а також користуватися допомогою Клубу.
Член Клубу зобов’язаний дотримуватись положення даного статуту, брати активну участь в реалізації цілей Клубу в залежності від свої здібностей та можливостей.
§10
Членство припиняється на умовах:
1)добровільного виходу, заявленого на загальному зібрання членів Клубу;
2)виключення на загальних зборах членів Клубу безумовною кількістю голосів за пропозицією якнайменше трьох членів Клубу з приводу невиконання обов’язків члена, окреслених в 9-му пункті, чи з приводу поведінки, не гідної члена Клубу.
Загальні збори Клубу
§11
Брати участь в загальних зборах Клубу мають право всі члени Клубу. Загальні збори є легітивні при присутності щонайменше половини членів Клубу.
§12
Повноваження загальних зборів:
1) ухвалення змін в даному статуті;
2) визначення головних напрямків діяльності Клубу та прийняття плану роботи;
3) обрання Президента Клубу;
4) прийняття нових членів;
5) прийняття рішення про розпуск Клубу більшістю голосів від загальної кількості членів Клубу.
§13
Загальні збори членів Клубу відбуваються принаймні один раз на місяць (відповідно до плану роботи), або частіше – за ініціативою голови Клубу чи за пропозицією частини клубу.
Рішення загальних зборів приймаються звичайною більшістю голосів.
§4
Члени Клубу беруть участь в діяльності Клубу на громадських засадах.
Цілі діяльності Клубу
§5
Цілі діяльності Клубу полягають у активному пропагуванні ідей європейської єдності в місцевому середовищі шляхом:
1) накопичення та передачі знань про :
Європу в історичному, географічному, культурному, економічному та інших аспектах;
держави Європейського Союзу;
інституції Європейського Союзу;
основи, цілі та прогнози розвитку європейської інтеграції;
2) проведення волонтерських та освітніх заходів у школі, розширення доступу школярів до вивчення іноземних мов, проведення круглих столів, конференцій та програм шляхом реалізації шкільних культурних та освітніх заходів, іншої діяльності, спрямованої на підвищення рівня освіченості школярів щодо діяльності ЄС;
4) сприяння пропаганді здорового способу життя, розвитку інтелектуального, пізнавального кругозору, стимулювання туристичної діяльності;
5) пропагування засад толерантності та демократії, загальному усвідомленню необхідності поваги у громадських відносинах;
8) розвиток почуття відповідальності учнів за долю суспільства, спокій, дотримання прав людини, охорону навколишнього середовища та світову культуру;
9) формування європейської свідомості серед молоді;
10) підготовка молоді до життя та праці всучасних реаліях світової спільноти.
§6
Клуб буде реалізовувати перелічені цілі методом:
1) накопичення та поширення інформації про ЄС;
2) організації зустрічей, доповідей, перегляду фільмів, вистав та організації конкурсів на теми, пов’язані з Європою та європейською інтеграцією, а також активною участю в подібних заходах;
3) опрацювання і публікації власних матеріалів та інформації у пресі та на власному сайті;
4) співпраці з іншими організаціями, які мають цілі, спільні з цілями Клубу, зокрема, європейськими клубами.
Членство у Клубі
§7
Членом Клубу може бути будь-який учень школи.
Неповнолітні особи, котрі мають обмеження правової здатності, можуть належати до Клубу та мають право брати повну участь в діяльності Клубу. Бути представником Клубу в стосунках з органами державної влади, бізнесовими структурами та іншими організаціями може тільки повнолітня особа.
§8
Особа, яка хоче вступити до Клубу, складає усну заяву на зборах членів Клубу, яка підтверджує бажання вступу та ознайомлення з цілями та основними засадами діяльності Клубу. Всі члени Клубу отримують Картку члена Євроклубу «Євроленд».За результатами роботи клубу осіб, які не будучи членами Клубу активно брали участь у житті Клубу та надавали спонсорську чи будь-яку іншу, визнану членами Клубу, підтримку, можуть бути прийняті як Почесні Члени Євроклубу «Євроленд» з правом дорадчого голосу при плануванні роботи та прийнятті рішень на загальних зборах членів Клубу.
§9
Член Клубу має право вносити пропозиції та вимоги, що стосується роботи Клубу, а також користуватися допомогою Клубу.
Член Клубу зобов’язаний дотримуватись положення даного статуту, брати активну участь в реалізації цілей Клубу в залежності від свої здібностей та можливостей.
§10
Членство припиняється на умовах:
1)добровільного виходу, заявленого на загальному зібрання членів Клубу;
2)виключення на загальних зборах членів Клубу безумовною кількістю голосів за пропозицією якнайменше трьох членів Клубу з приводу невиконання обов’язків члена, окреслених в 9-му пункті, чи з приводу поведінки, не гідної члена Клубу.
Загальні збори Клубу
§11
Брати участь в загальних зборах Клубу мають право всі члени Клубу. Загальні збори є легітивні при присутності щонайменше половини членів Клубу.
§12
Повноваження загальних зборів:
1) ухвалення змін в даному статуті;
2) визначення головних напрямків діяльності Клубу та прийняття плану роботи;
3) обрання Президента Клубу;
4) прийняття нових членів;
5) прийняття рішення про розпуск Клубу більшістю голосів від загальної кількості членів Клубу.
§13
Загальні збори членів Клубу відбуваються принаймні один раз на місяць (відповідно до плану роботи), або частіше – за ініціативою голови Клубу чи за пропозицією частини клубу.
Рішення загальних зборів приймаються звичайною більшістю голосів.
Засідання
Клубу відбувається щотижня у день, прийнятий на загальних зборах Клубу.
Координатор та Президент Клубу
§14
Право представляти інтереси Клубу надається Координатору Клубу, який презентує клуб. Координатор Клубу займається організацією поточної роботи Клубу та головуванням на загальних зборах Клубу.
§15
Інтереси учнівської молоді серед членів Клубу представляє Президент Клубу, який обирається на загальних зборах Клубу шляхом відкритого голосування на однорічний термін.
§16
Повноваження Координатора та Президента Клубу припиняються у випадку:
1) добровільної відмови від виконання функції (обов’язків), представленої на загальних зборах Клубу;
2) прийняття рішення загальних зборів членів Клубу, ухвалене голосів від загальної кількості членів Клубу;
3) Припинення членства згідно 10-го параграфу.
§17
Члени клубу не сплачують членських внесків. Фінансування окремих заходів виконується за рахунок спонсорської допомоги та/або коштів організаторів. Відповідальність за зберігання коштів Клубу та правильне їх використання лежить на Голові клубу.
§18
Клуб веде бухгалтерію згідно з законами України про ведення бухгалтерської звітності для неприбуткових громадських організацій.
Координатор та Президент Клубу
§14
Право представляти інтереси Клубу надається Координатору Клубу, який презентує клуб. Координатор Клубу займається організацією поточної роботи Клубу та головуванням на загальних зборах Клубу.
§15
Інтереси учнівської молоді серед членів Клубу представляє Президент Клубу, який обирається на загальних зборах Клубу шляхом відкритого голосування на однорічний термін.
§16
Повноваження Координатора та Президента Клубу припиняються у випадку:
1) добровільної відмови від виконання функції (обов’язків), представленої на загальних зборах Клубу;
2) прийняття рішення загальних зборів членів Клубу, ухвалене голосів від загальної кількості членів Клубу;
3) Припинення членства згідно 10-го параграфу.
§17
Члени клубу не сплачують членських внесків. Фінансування окремих заходів виконується за рахунок спонсорської допомоги та/або коштів організаторів. Відповідальність за зберігання коштів Клубу та правильне їх використання лежить на Голові клубу.
§18
Клуб веде бухгалтерію згідно з законами України про ведення бухгалтерської звітності для неприбуткових громадських організацій.
Тематичний
план занять
№ п/п
|
Тема
|
Кількість годин
|
||
разом
|
теорія
|
практика
|
||
1
|
Організація
роботи Євроклубу.
|
1
|
1
|
|
2
|
Вступ.
Ознайомлення з загальними відомостями про Євросоюз.
|
5
|
2
|
3
|
3
|
Знайомтесь:
європейські країни.
|
5
|
2
|
3
|
4
|
Європейський
союз: від історії до сьогодення.
|
5
|
2
|
3
|
5
|
Святкуймо
разом!
|
5
|
2
|
3
|
6
|
У
Європу – з Україною в серці.
|
5
|
1
|
4
|
7
|
Європа
відкрита для тебе
|
5
|
1
|
4
|
8
|
Вирушаємо
у подорож!
|
3
|
3
|
|
9
|
Заключне
заняття.
|
1
|
1
|
|
Загальна
кількість годин
|
35
|
10
|
25
|
Зміст програми
I.
Організація
роботи Євроклубу.
1.Євроклуб як форма
позакласної діяльності
• Установчі збори.
• Прийняття статуту, салогану та емблеми
клубу.
• Створення фільму-презентації.
II.
Вступ.
Ознайомлення з загальними відомостями про Євросоюз.
1. День Європейських мов.
• Мовний практикум.
• Аукціон ідей з відзначання Дня
Європейських мов у школі.
2. Народи Європи та їх мови.
• Вибір волонтерів для акції «Привітайся зі
мною»
• Інструктаж волонтерів.
3. Лекція «Європейський союз та його
символіка»
• Виготовлення прапорів для «Стрічки
дружби»
• Підготовка до Євродискотеки.
4. Віртуальна подорож «Пам'ятки архітектури
Європи»
5. Наші європейські сусіди.
• Презентація країн, столиць та прапорів.
III.
Знайомтесь:
європейські країни.
1. Болгарія – країна золотих пісків.
2. Європейські письменники – дітям
• Книжкова виставка.
• Читацька конференція.
3. Європа – спільний дім.
• Виконання пошукових завдань в
мережі Інтернет.
• Створення сценарію для радіогазети.
4. Польща – не просто сусід: історія, географія, культура, мова.
5. Тур по Європі: віртуальна подорож. Проект
«Турагенція»
• Підбір фото для слайд-шоу.
• Складання сценарію для радіогазети.
IV.
Європейський
союз: від історії до сьогодення.
1.
З історії створення Євросоюзу
·
Пошукова діяльність.
·
Аналіз матеріалу та випуск стіннівки,
створення сценарію для радіогазети.
2.
Конференція «Європарламент. Вибори та
законотворча діяльність».
3.
Лекція «Європейська конституція».
4.
Дискусія «Переваги та недоліки вступу до
ЄС».
·
Соціологічне опитування батьків, учнів
та вчителів школи.
·
Підготовка огляду тематичних статей.
5.
Дебати «Україна та ЄС – шанс чи загроза»
·
Організація команд для дебатів, вибір
теми.
·
Ознайомлення з правилами проведення дебатів,
поведінки та культури спілкування з опонентами.
·
Проведення дебатів, визначення команди –
переможця.
V.
Святкуймо
разом!
1. Різдвяна
вечірка «Різдвяні свята в Європі»
·
Ознайомлення з традиціями святкування
Різдва серед Європейських країн.
·
Створення листівки – привітання від
членів євроклубу для школи та сайту всеукраїнської мережі євроклубів .
·
Вивчення автентичної колядки .
2. Усний
журнал «Подорож по новорічній Європі».
Ознайомлення з традиціями та звичаями
святкування Нового року у країнах Євросоюзу.
3. Ой,
та на Василя…
Складання опису традицій святкування
українцями Старого Нового року для розміщення на сайті.
4. Дискусія
«День закоханих - чи українське це свято?»
·
Ознайомлення з історією виникнення та
традиціями святкування.
·
Аукціон ідей до проведення Дня закоханих.
5. День
закоханих у нашій школі.
·
Організація голосування для вибору
Валентина та Валентини школи.
·
Випуск святкової стіннівки та
радіогазети, які проінформують про традиції святкування Дня закоханих у країнах
світу..
·
Проведення шоу – програми «Єднання двох
сердець…»
VI.
У
Європу – з Україною в серці.
1. Лекція
«Історія зародження української діаспори у країнах Європи».
2. Пошукова
робота «Україна в Інтернеті».
3. Славетні
Українці за кордоном.
·
Пошукова робота.
·
Створення бюлетеню та сценарію
радіогазети.
4. «Ласкаво
просимо до України»
·
Творча робота “Welcome to Ukraine” – створення
однойменної
сторінки на сайті.
5. Шоу
«Я люблю Україну».
VII.
Європа
відкрита для тебе.
1. Конференція
«Європейський союз: відкриті кордони»
Виступ вчителя правознавства «Що
необхідно знати, відвідуючи країни Євросоюзу».
2. Лекція
«Міграційна політика країн Євросоюзу».
3. Тренінг
«Торгівля людьми – реальна загроза: як не стати жертвою работоргівців 21
століття».
4. Тренінг
«Щоб Інтернет – спілкування не становило загрози». Розробка бюлетеня для учнів
школи.
5. Практичне
заняття «Знайомтесь – Євроклуби України»: знайомство з сайтом Архів матеріалів -
Українська мережа євроклубів (http://www.euroclubs.at.ua) .
VIII.
Вирушаємо
у подорож!
Пошукові
роботи творчих груп з метою створення презентацій, слайд -шоу та випусків
радіогазети для демонстрації учням школи.
1. Я
закоханий у тебе, Париж!
2. Ті-тайм
у Лондоні.
3. Венеція
– місто карнавалів.
IX.
Заключне
заняття.
1. Діалог
«Що дав мені рік членства в Євроклубі».
2. Виготовлення
«Грамоти друзів» (стіннівка, на якій
діти залишають відбитки своїх долонь з побажаннями на літо).
3. Аукціон
ідей з бажаних напрямків роботи у наступному році.
Очікувані результати
На кінець виконання
програми роботи гуртка у даному році очікується набуття учнями загальних знань
про Євросоюз у політичному, культурному та економічному аспектах діяльності.
Учні мають орієнтуватися у практичному застосуванні знань законодавства Євросоюзу. Як результат виконання проектних та творчих
робіт члени Євроклубу повинні навчитися робити повідомлення, складати сценарії
виступів у радіогазеті, добирати матеріал та редагувати випуски стіннівок та
інформаційних бюлетенів, здобути досвід
організації та проведення масових
заходів. Внаслідок проведення практичних робіт у мережі Інтернет учні зможуть
самостійно виконувати різні (в залежності від віку та попередньої підготовки)
операції з пошуку інформації у всесвітній мережі, роботі на знайомих сайтах,
повинні освоїти навички безпечної
поведінки під час користування послугами Інтернет-провайдерів.
Програма роботи Європейського клубу «Євроленд»
(2 рік навчання)
Пояснювальна
записка
Програма
роботи гуртка «Європейський клуб «Євроленд»
(2 рік навчання)» розрахована на продовження занять з учнями 5-9 класів (рівень
- початковий). Оскільки психологічні та
фізичні особливості учнів середнього шкільного віку передбачають краще
засвоєння матеріалу під час практичних
та ігрових форм роботи, баланс між
теоретичними та практичними формами занять зміщено на користь останніх. З метою
популяризації євроклубівського руху для підготовки та участі у заходах,
розрахованих на загальношкільну аудиторію,
планується залучення учнів та працівників школи, які на даний час не є
офіційними членами Євроклубу. Відповідно під час проведення підсумкового
заняття відбудеться вручення Свідоцтв
Почесного Члена Євроклубу «Євроленд» як знак подяки за
співпрацю. Крім того, додатково до запланованих заходів члени Євроклубу
братимуть участь у акціях та конкурсах Вінницького центру європейської
інформації. Для висвітлення роботи
Євроклубу планується створення україномовного сайту «Євроклуб «Євроленд» та
ведення англомовних сторінок на сайті.
Тематичний
план занять створено з урахуванням досвіду роботи попереднього року. Основними
принципами добору тем для опрацювання були принцип доступності, адже членами клубу є учні різних вікових груп, а
також освітньої та виховної цінності знань та навичок, які здобуватимуть члени
євроклубу під час занять. Досить велика увага звертається на формування та
розвиток комунікативних та організаційних навичок школярів як майбутніх лідерів
шкільної та студентської молоді, створення передумов для розкриття творчих
здібностей. Оскільки Євроклуб вже має свої традиції, деякі заходи, заплановані
у 1 році навчання, повторюються, що забезпечує принцип наступності під час
залучення нових членів Євроклубу, якими стануть учні цьогорічного 5 класу.
Тематичний план занять (2 рік навчання)
№
п/п
|
Тема
|
Кількість годин
|
||
разом
|
теорія
|
практика
|
||
1
|
Організація роботи Євроклубу.
Церемонія прийняття нових членів.
|
1
|
1
|
|
2
|
Європейський діалог мов та культур.
|
5
|
1
|
4
|
3
|
Європа
з прадавніх часів до сьогодення.
|
5
|
2
|
3
|
4
|
Європейський союз: погляд зсередини.
|
4
|
1
|
3
|
5
|
Святкуймо
разом!
|
5
|
5
|
|
6
|
Європейський союз та Україна.
|
5
|
1
|
4
|
7
|
Україна
– європейська держава.
|
5
|
3
|
2
|
8
|
Європа – наш спільний дім.
|
4
|
1
|
3
|
9
|
Заключне
заняття.
|
1
|
1
|
|
10
|
Додаткові заняття під час канікул
|
3
|
3
|
|
Загальна
кількість годин
|
38
|
9
|
29
|
Зміст програми
I.
Організація
роботи Євроклубу.
1.
Година спілкування «Євроклуб «Євроленд» запрошує»
• Євроклубу – 1 рік. Перші підсумки.
• Церемонія прийняття до Євроклубу нових
членів.
• Знайомство з Програмою роботи Євроклубу.
II.
Європейський
діалог мов та культур.
1. Лекція «Родина європейських мов: історія
та сьогодення.»
2. Тренінг
«Толерантність – ключ до порозуміння».
3. Практичне заняття «Європейський день мов у
нашій школі»
• Open Space “Планування відзначення
Європейського дня мов”
• Інструктаж волонтерів та виготовлення
беджів для акції «Привітайся зі мною».
4. Святкування Європейського дня мов у школі.
·
Проведення акції «Привітайся зі мною»
·
Турнір відео реалій «Європа – колиска
культур та традицій»
5. Створення стінгазети «Пізнаємо народи
Європи».
III.
Європа
з прадавніх часів до сьогодення.
1. Вікторина «Що ти знаєш про історію Європи»
.
2. Лекція «Біля карти Європи».
3. Практичне заняття «Цікавинки - звідусіль».
• Виконання пошукових завдань в
мережі Інтернет.
• Створення сценарію для радіогазети.
4. Практичне заняття «Готуємо Євроквест»
• Складання маршруту Євроквесту, вибір
волонтерів для зупинок.
• Підготовка супутніх матеріалів для
проведення Євроквесту.
·
Реєстрація команд – учасників.
5. Євроквест «Столиці європейських країн».
IV.
Європейський
союз: погляд зсередини.
6.
Гра
«Врятуй Коченію»: принципи діяльності Євросоюзу» (за матеріалами видання
«Посібник для роботи Євроклубів».
7.
Лекція «Основні керуючі органи Євросоюзу».
8.
Соціологічне дослідження «Що ви знаєте
про Євросоюз».
·
Соціологічне опитування батьків, учнів
та вчителів школи.
·
Опрацювання результатів та випуск
інформаційного бюлетня.
9.
Дебати «Європейський вибір України»
·
Організація команд для дебатів.
·
Ознайомлення з правилами проведення
дебатів, поведінки та культури спілкування з опонентами.
·
Проведення дебатів, визначення команди –
переможця.
V.
Святкуймо
разом!
6. «Різдвяні свята з Європою»
·
Створення листівки – привітання від
членів Євроклубу .
7. Організація благодійної акції «Поділися духом
Різдва».
8. Конкурс
творчих проектів «Українське Різдво»
9. Практичне
заняття «Як святкують День закоханих у світі»
·
Аукціон ідей до проведення Дня
закоханих.
·
Розподіл доручень між творчими групами.
10.
День закоханих у нашій школі.
·
Організація голосування для вибору
Валентина та Валентини школи.
·
Випуск святкової стіннівки та
радіогазети, які проінформують про традиції святкування Дня закоханих у країнах
світу.
·
Проведення шоу – програми «Любов врятує
світ»
VI.
Європейський
союз та Україна.
6. Лекція
«Європейські зв’язки України від Київської Русі до незалежності».
7. Тренінг
«Безпека роботи в мережі Інтернет»:
·
Інструктаж координатора та вчителя
інформатики.
·
Практичне заняття під керівництвом
членів клубу, які є досвідченими користувачами мережі.
8. Пошукова
робота «Україна в Інтернеті».
9. Виставка
фоторобіт «Україна: твій погляд»
10.
Шоу «Ігри патріотів».
VII.
Україна
– європейська держава
6. Лекція
«Діяльність Єврокомісії в Україні»
7. Інформаційна
година у класах за участю членів Євроклубу «Європейська спільнота – дружня
Україні»
VIII.
Європа
– наш спільний дім.
8. Конференція
«Європейський союз: туристичні маршрути»
9. Практичне
заняття «Створюємо карту Євросоюзу».
10.
Святкування Дня Європи у школі:
·
Облаштування «Європейського містечка»
·
Битва кулінарів «Язик до Європи доведе»
·
Євроквест «Канікули у Європі»
11.
Випуск фотогазети «Євроклуб «Євроленд
2015-2016»
Заключне
заняття.
4. Діалог
«Що дав мені рік членства в Євроклубі».
5. Виготовлення
«Грамоти друзів» (стіннівка, на якій
діти залишають відбитки своїх долонь з побажаннями на літо).
6. Вручення
активним помічникам євроклубівського руху Свідоцтв Почесного Члена
Євроклубу «Євроленд».
Очікувані результати
На кінець виконання
програми роботи гуртка у 2 році навчання євроклубівці мають розширити свої
знання про Євросоюз, культуру та традиції народів, які проживають у країнах –
членах Євросоюзу. Учні мають орієнтуватися у практичному застосуванні знань
законодавства Євросоюзу. Як результат
виконання проектних та творчих робіт члени Євроклубу удосконалять навички
створення повідомлень, виступів у радіогазеті, стіннівок та інформаційних
бюлетенів, організації та
проведення масових заходів. Внаслідок
проведення практичних робіт у мережі Інтернет учні удосконалять навички
безпечної поведінки під час користування послугами Інтернет-провайдерів,
виконання операцій з пошуку інформації у всесвітній мережі, редагуванні блогів,
роботі на інформаційних сайтах та мережевих енциклопедіях.
Немає коментарів:
Дописати коментар